Reklamácia a vrátenie tovaru

Približne 3-4 zákazníkom zo 100 sa stane, že nie sú so svojou objednávkou úplne spokojní. Tento fakt nás veľmi mrzí a snažíme sa ich mieru nespokojnosti znížiť našim proaktívnym prístupom pri riešení problémov.

Najčastejšie situácie:

Chcem vrátiť tovar

Zo zákona máte nárok na vrátenie do 14 dní. Pravdou je, že sa na termíny úplne nehráme, ale objednávky z roku 2013 nám prosím nevracajte, to už je predsa moc dlhá doba. Dôvod uvádzať nemusíte, ale keď ho zmienite, tak nám pomôžete na sebe zamakať a do budúcna sa zlepšiť.

Chcem reklamovať tovar

Ak sa niečo "poondilo" a je možné to napraviť, tak tak urobíme. Bez odvrávania.

Dovoľujeme si doplniť informáciu, že záručná doba je 24 mesiacov a začína prevzatím tovaru kupujúcim.

Ako na to?

  • Pre všetky uvedené situácie máme k dispozícii formulár, ktorý Vám uľahčí vrátenie stiahnuť si ho môžete TU.
  • Tovar nám pošlite spolu s vyplneným formulárom na adresu: Lucia Alföldiová, Veľká Paka 352, 93051 Veľká Paka, 0911 590 721
  • My sa tomu obratom povenujeme a oznámime Vám riešenie.

Tajný tip na záver!

Nechcete platiť za dopravu, keď nám niečo vraciate?

  • Skočte na akúkoľvek pobočku Zásielkovňa a povedzte, že máte spätnú zásielku a chcete ju poslať s týmto kódom: 93980301 .
  • Obsluha podacieho miesta sama vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.
  • Bez práce a zadarmiko.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.