Zľavy na oriešky, maslá a lyofilizované ovocie celý mesiac --> NAKUPOVAŤ

Reklamácia a vrátenie tovaru

Približne 3-4 zákazníkom zo 100 sa stane, že nie sú so svojou objednávkou úplne spokojní. Tento fakt nás veľmi mrzí a snažíme sa ich mieru nespokojnosti znížiť našim proaktívnym prístupom pri riešení problémov.

Najčastejšie situácie:

Chcem vrátiť tovar

Zo zákona máte nárok na vrátenie do 14 dní. Pravdou je, že sa na termíny úplne nehráme, ale objednávky z roku 2013 nám prosím nevracajte, to už je predsa moc dlhá doba. Dôvod uvádzať nemusíte, ale keď ho zmienite, tak nám pomôžete na sebe zamakať a do budúcna sa zlepšiť.

Chcem reklamovať tovar

Ak sa niečo "poondilo" a je možné to napraviť, tak tak urobíme. Bez odvrávania.

Dovoľujeme si doplniť informáciu, že záručná doba je 24 mesiacov a začína prevzatím tovaru kupujúcim.

Ako na to?

  • Pre všetky uvedené situácie máme k dispozícii formulár, ktorý Vám uľahčí vrátenie stiahnuť si ho môžete TU.
  • Tovar nám pošlite spolu s vyplneným formulárom na adresu: Lucia Alföldiová, Veľká Paka 352, 93051 Veľká Paka, 0911 590 721
  • My sa tomu obratom povenujeme a oznámime Vám riešenie.

Tajný tip na záver!

Nechcete platiť za dopravu, keď nám niečo vraciate?

  • Skočte na akúkoľvek pobočku Zásielkovňa a povedzte, že máte spätnú zásielku a chcete ju poslať s týmto kódom: 93980301 .
  • Obsluha podacieho miesta sama vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá Vám potvrdenie o prevzatí zásielky.
  • Bez práce a zadarmiko.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie